Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pohybové aktivity ve výuce chemie
Kuncipálová, Hana ; Míka, Luděk (vedoucí práce) ; Šarboch, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá pohybovými aktivitami ve výuce chemie na základní a střední škole. V teoretické části se zaměřuje na motivaci žáků a výukové metody, zejména na didaktickou hru, jako jednu z aktivizujících výukových metod. Praktickou částí je rešerše dostupných materiálů obsahujících pohybové hry pro výuku chemie, a zároveň obsahuje nově vytvořené návody na pohybové aktivity, které se dají využít v rámci výuky chemie na základní a střední škole.
Využití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětů na vybrané střední škole
LIŠKOVÁ, Vendula
Bakalářská práce "Využití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětu na vybrané střední škole" se zabývá analýzou vyučovacích metod používa-ných při výuce předmětu ekonomiky. Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu využití aktivizujících vyučovacích metod na zvolené střední škole a zhodnotit roli těchto metod ve výuce. Ke stanovení závěrů byl proveden výzkum kvalitativního charakteru formou případové studie. Teoretická část práce představuje literární rešerši základní terminologie řešené problematiky. V této části byly vysvětleny pojmy, jako např. výuka, vyučovací metody, organizační formy vyučování. Na teoretickou část navazuje empirická část, která zahrnuje realizaci případové studie. Provedená případová studie poskytla závěry, jež jsou blíže rozebrány v poslední kapitole bakalářské práce. Jsou zde uvedeny metody výuky, které byly při výuce aplikovány. Dále jsou zde popsána fakta zjištěná během provedeného rozhovoru a fakta vyplývající z dotazníkového šetření. Závěr uvádí shrnutí zjištěných výsledků.
Praktické činnosti jako prostor rozvoje ekologického myšlení žáků primární školy
KÁNDLOVÁ, Michaela
Diplomová práce se zabývá rozvojem ekologického myšlení žáků primární školy v rámci projektového vyučování v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ. Obsahuje deset projektů, z nichž bylo realizováno šest projektů. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První částí je část teoretická, kde jsou obsaženy teoretické poznatky z literatury. Přibližujeme si témata týkající se projektového vyučování, aktivizačních výukových metod a technické a ekologické výchovy. Druhou částí je část praktická, kde jsou popsány jednotlivé projekty. Součástí praktické části je fotografická dokumentace a reflexe z odučených projektů.
Hra jako pedagogický fenomén
PODRUHOVÁ, Petra
Práce se zabývá hrou z pedagogického pohledu a jejím využitím prostřednictvím aktivizačních výukových metod, didaktických a pedagogických her. V první kapitole teoretické části se seznamujeme s obecnou charakteristikou pedagogické hry a didaktické hry a vlivem hry na rozvoj jedince ve vztahu k cílům výchovy a vzdělávání. V další kapitole se zabýváme aktivizujícími výukovými metodami z hlediska jejich členění a kategorií, role učitele, metodologie výuky prostřednictvím aktivizačních výukových metod a z hlediska porovnání formy výuky prostřednictvím těchto metod s formou klasické frontální výuky. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření týkající se využití hry (aktivizujících výukových metod, didaktické a pedagogické hry nebo prvků alternativních pedagogických směrů) ve výuce na všech ZŠ v Českém Krumlově.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.